torsdag 12 november 2009

zZzzZzZzz ..

Kom hem från skolan NYSS! = tjugo över sex. skooooj
Har städat eftersom jag inte kan komma på öppet hus på lördag, wiho.
Är fett seg just nu, ska snart göra v mig, ta på mig myspyskläder och sen sätta mig framför tvn tror jag de blir. Imorgon är de fredag, gött som tusan. Då blire skolan 08.05-14.00 ca. Sen direkt hem, passa Lisa och sedan vidare till Linnea i think, och återigen vidare till Nikita, wih, kommer bli skoj. Tjejmiddag då alltså, med temat: rockigt. Och jag som inte äger något rockigt hemma? Men har fått trolla ihop lite, så de lär nog bli: Svarta tights (antagligen håliga), svart kjol, nitskärp, svart tröja, maxat hår och sotig sminkning. WOHO! haha, vi får la se hur de blir :)

Iyaz - Replay
like a melody in my head, that i can't keep out got me singin like
nananan everyday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar