måndag 30 november 2009

u t t r å k a d m i m s i

10 favoriter
färg: det beror på var, på kläder vitt, annars typ .. blå/röd
mat: grillat mmmums
band: black eyed peas
film: åh! har så många, pearl harbour är dock riktigt bra.
bok: "om jag kunde drömma"
sport: dans
årstid: sommar
veckodag: fredag-lördag
tid på dygnet: hela dygnet.

8 nuvarande
humör: uttråkad men ändå glad
smak: clementin
kläder: mysbyxor och tims tjocketröja.
nagellack: lila
tid: 21.57 (OJ REDAN?)
omgivning: mitt rum
irritationsmoment: reklamen på spotify
tankar: tim

6 första
bästisen: viktoria
internet-nick: mizzmimmi_coolgirl .. herregud
husdjuret: min o jespers kanin, bubblan.
piercingen: örat.
kärleken: timsiälskling
musiken: typ idas sommarvisa?

4 senaste
drycken: mjölk
bilturen: idag till skolan
cd-skivan: längesen jag använde mig av en sådan
tv-programmet: "vem kan slå filip o fredrik?" igårkväll.

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: nej
brutit mot lagen: har man väl
blivit arresterad: nej
nakenbadat: ja
varit med på tv: nej.
kysst en främling: nej

5 vem ..
pratade du med senast: älskling
saknar du nu: vem tror ni? TIM ....
gick du på bio med sist: timsi, baksmällan.
ringde du senast: älskling
ska du träffa imorgon: klassen woho

4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: pluggade och kollade tv
du kan höra just nu: musica
du inte kan leva utan: t i m
du gör när du är uttråkad: sover

3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: tim
som du hatar: hatar inte
som du tycker är snygg: min pojkis

4antingen-eller
svart eller vitt: vitt
varmt eller kallt: varmt
datorn eller tv:n: beror på
bada eller duscha: både och

1 önskning
att tim skulle ligga i min säng och vänta på mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar