tisdag 24 november 2009

always makes sense

Tittut! Sitter här just nu och pluggar matte, de går väl som de går. Brukar aldrig plugga till matteprov, men till detta känner jag att jag verkligen behöver, antagligen för vi börjat med matte B. YES! Har även spanska till imorgon, eller ja, ska på lektionen imorgon skriva en uppsats på spanska i dåtid, UTAN lexikon och hjälp. Får väl se hur de går. Vet inte riktigt vilket jag ska plugga på, känner att allt kommer rinna ut igen ändå. . . . . . . . . . . . . . .. . .. .
Imorse vaknade jag av världens finaste sms av älskling, mh puss på honom! Vaknade dock en timme försent, vilket gjorde att jag missade idrotten. Så började tio, men då var de dansuppvisning så de kollade vi på, riktigt duktiga, ser så skoj ut :) man vill själv upp på scen när man kollar på sånt! Aja får väl fortsätta med pluggandet nu, ska lösa andragradsekvationer, förenkla uttryck, beräkna vertikalvinklar, räkna ut transvertalsatser osv osv .. k i l l. m e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar