tisdag 17 november 2009

P l u g g g g

Sitter här och pluggar just nu, vilket jag gjort sedan jag kom hem, jippi. Spanskaprov imorgon, allting går bara in och ut. Eller det sätter sig för stunden, sen om man tar en paus sen tittar på det igen, så wippps är det borta. Allt vi ska kunna är: Reflexiva verb, regelbunden + oregelbunden preteritumböjning, regelbunden + oregelbundern imperfektböjning, skillnaden mellan pret. och imp, konjuktivstyrande uttryck + böjning och glor till två kapitel. LYCKA TILL MIMSAN! Försöker just nu med hjälp av glosboken.se, det är faktiskt riktigt bra. Använde mig alltid av det förut, nu är jag back on track with it. Haha!

Snart lär jag ta en liten paus, eller ja om fem minuter, då är det Ugly Betty såklaaaart, efter det Desperate Housewives. Tar med mig böckerna till soffan coh pluggar i pausen, woho, effektivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar