söndag 8 november 2009

ojoj, de var ett tag sen jag skrev nu. hade inget internet på hela höstlovet och lite till, och den har jag inte heller känt för att skriva. gillar knappt att sitta vid datorn längre, så jäkla tråkigt om jag ska vara ärlig. nu sen jag skrev senast så har det ju varit höstlov, sköönt.
under exakt hela lovet så var jag med min älskade timsilimsi, hihi. vi var hemma själv hos mig för det mesta, la familia var i spanien. vi bara mös mös och mös. finns inget bättre än att vara i hans närhet. så jävla mysigt! iallafall vårt höstlov = vi lagade mat, vi åt mat, vi handlade godis, vi åt godis, vi tände en brasa, vi mös vid brasan, vi gjorde frukost, vi åt frukost, vi åt hos hans farmor o farfar, vi va på retro (eller ja hann va där i fem min hihi), vi åt mer mat, och mer godis, vi sov och sov lite till, och mös och mös lite till. allt detta x 8553495 ggr världens mysigaste lov, tillsammans med världens mysigaste pojkvän.
nu är han uppe på skolan igen och kommer hem om exakt en vecka och fyra dagar = 11 dagar. LÄNGTAR! låt tiden gå snabbt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar