måndag 23 november 2009

gotta love it

Tänkte bara berätta att detta är något jag bär varje dag.
Armband + armband + ring = Diddi
Klocka = Swatch, Carlssons Ur.
Halsband =
- Bricka = med Tim hjärta Mimmi inristat som
man kanske inte ser så tydligt men iallafall = Hallbergsguld.
- Hjärta = Minns inte vad affären heter? (Fått av älskling x2.)
Detta är ett måste för mig annars känner jag mig naken. Speciellt utan halsbandet och klockan, om jag någongång skulle vara utan det på mig skulle de vara av en väldigt speciell anledning, som nog inte skulle finnas. Haha

! Förresten så måste min kära kamera på lagning, den har börjat strula. Blixten går inte upp som den ska, skärpan blir aldrig rätt (som ni ser på bilden) plus att man inte heller kan bläddra eller radera bilderna på kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar