måndag 30 november 2009

footprints in the sand

Alltså detta jäkla pluggandet tar kol på mig! Orkar snart inte mer. Så jävla skönt det hade varit att bara hoppa av skolan, puh. Nejmen så ska jag inte tänka, men hade inte klagat. Eller efter ett tag hade jag, så de är väl lika bra att ta sig igenom detta helvetet haha :( Som tur är kommer Tim hem på fredag och livar upp mig lite. Hihi! Längtar som fasen. Behöver honom, behöver hans pussar, hans kramar, hans skratt, hans närhet och ALLT som har med han att göra.

[Har tänkt från och till hela tiden att det varit tisdag idag, vet inte varför? Men sen har jag kommit på mig själv, visst ja de är bara måndag. Sånt är så tråkigt! ÅH]
Inte en bild sen igår iallafall, det här var nog sommaren 2007 (?) i Spanien. Har inte träffat Emma på år o dagar känns det som. Saknar henne, hon var ALLTID så jäkla glad och gjorde även mig glad. Men tider förändras och tider flyger iväg.
Denna fick jag också då vi stod varandra så nära.
Så gulligt att läsa nu i efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar