tisdag 4 augusti 2009

tisdag

vaknade hos timebaby då jaaaa, gick upp före honom och gjorde lite frukost. hihi! smaskens. vid tvåtiden träffade jag efterlängtade julia, så längesen det var. vi gick o satte oss på mezo, tog en chai och en kladdekaka, mmmh. snackade allt och ingeting, mest allt. så mycket att snacka om när vi inte setts på så länge. något vettigt kom vi iallafall fram till och det var att vi ska ge järnet i skolan nu i tvåan, så jullz o mimz plugg som fan, jadå. haha! får se hur de blir med det, NEJ inte får se, det kommer gå jättebra. puss på det! efter det gick jag hem till timsilims igen, hämtade mina grejer och åt lite, sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här, lyssnar på musik och bara myyyyser. ska nog starta en film snart och hoppa ner i sängen.

dagens låt: don't walk away - shawn mcdonald
mums på honom, han är så mycket kung så det finns inte, dock efter michael jackson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar