måndag 24 augusti 2009

alltså jag har inte varit så speciellt smart på senaste tiden måste jag säga, hehe. som ni ser på bilden har jag världens underbaraste mobil, nyaste för den delen också. och anledningen till det är att jag är så klok och lägger min mobil i en öppen ficka när jag sitter på bussen, och när jag ska ta min mobil senare, wipps ingen mobil i närheten. så nu har någon annan nytta av min mobil isället, YES. den andra väldigt smarta grejen jag gjort på senaste tiden är att jag ställde min moppe i stan, vid åhléns ungefär, för jag skulle till timsi då ja. så när jag skulle hem glömde jag att jag hade min moppe där, så jag tog bussen hem, och lät den stå där någon dag. så när jag skulle köra hem med den så går jag till den och tänker: puhh den är kvar. så ska jag starta den, ojdå får itne i nycklen, någon har alltså tryckt sönder nyckelgrejset. SKOJ! så tims pappa fick köra hem moppen till mig i sin bil, då upptäckte vi dessutonm att dom klippt bensinslangen. så nu står den här hemma i garaget och myser och min mobil myser i någon annans händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar