måndag 3 augusti 2009

ojoj sitter knappt vid datan alltså ..
men här är denna veckan lite kort:
tisdag > älskling fyllde år, frukost på sängen till honom, sen vid tretiden hem till hans mamma och åt tårta och träffa hans släkt. efter det gick jag o timsi till bigbuddha och käkade, mums, sen direkt hem och mös resten av kvällen.
onsdag > klockan elva var det dags för liseberg med tim, hans mamma och richard. myspys va de, dock var det ritkigt mycket folk. och förresten, precis innan liseberg säger tim att han aldrig vunnit något sånt stort choklad eller något sånt, inte jag heller. så säger han, jag vet vilket nummer vi ska satsa på, sä säger jag, jag med: nr1. och såklart så vann vi ju, PÅ NR1. hihih toookiit, det är vårt datum alltså.
torsdag > vaknade hos älskling, mös lite. sen träffade jag blidberg och pierre vid halvtvåtiden, satte oss på espresso house och fikade. sen hem till timsi igen, myspys. och sen till jobbjobb, var hemma vid tolvtiden, nattinatti.
fredag > vaknade i tid för att åka till timsi tidigt för att hjälpa honom att städa och fixa. käkade och mös även. sen drog jag mig hemåt, gjorde v mig o lite så, sen in till stan igen. hem till timsi, feeeest. slutade med att vi la oss vid .. halv åtta på morgonen kanske (y)
lördag > vaknade av att tims pappa kommer in och säger att där är spya i trappen, upp och hoppa och torka spya när man sovit skitdåligt i fyra timmar, jipppi, men ja de är sånt man får ta. vid sextiden åkte vi hem till rebecca o co där min familj var plus fredrikssons, massa god mat, muuums. sen lite filmtittande och mys. var hemma lite efter tolv, nattinatti.
söndag > vaknade vid tre, SKÖÖÖNT, äntligen sovit ordentligt. softa hela dagen, tacos på kvällen, sen åkte vi in till stan, bio, vi såg baksmällan, riktigt bra faktiskt, rooolig.
måndag, idag > vet jag inte riktigt vad som händer, får ta det som det kommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar