fredag 28 augusti 2009


idag vaknade jag här hos farmor vid kvart i sju tiden. gick upp och gjorde v mig och åt frukost osv. när jag var klar började jag traska upp till skolan, började med matte, ny lärare, verkar faktiskt väldigt bra tycker jag. sen fick jag alla mina böcker och mitt skåp, på tych, SKOJ .. men jag överlever, sen hade vi småföretagare och sen slutade vi visst, tre inställda lektioner. så jag julia maria ebba erika och marlene gick ner till stan och käkade lite. sen vidare en sväng på stan, hittade en söt tröja på gina, köpte dock aldrig den, men ska en snabbis på stan imorgon så kanske köper den, får se. hihi! efter ett tag kom tammyhjärtat till oss också, jag erika ebba och tammy då gick och satte oss på espresso house och tog en chai, tröttnar aldrig på det alltså, mums. nu sitter jag just nu och kollar på 'kristallen' på tv, det är faktiskt inte så bra, tycker inte dom har någon inlevelse alls, dom får ingen spänning i det hela, tråkisar. ÅH nu spelas världens bästa låt på programmet dock, mhhhh bäst, r.kelly - the worlds greatest, alltså fyfan vad bra den låten är. om det finns någon där ute som inte har hört den låten så måste jag säga att ni måste slänga er i sjön.
tummen upp som fan för den låten iallafall.
och tusen till för mina underbara vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar