torsdag 27 augusti 2009

denna bilden lägger jag upp endast för att jag saknar min mobil så jävla mycket som jag har på den bilden, haha, den bästa som fanns fast att den cpade hela tiden. finns dock inte att köpa längre, mimsi saad.
. . . . . . . . . . . . . . .
idag var första riktiga skoldagen, i made it. började halv nio och slutade dock två timmar tidigare, härligt. skulle gå ner till farmor efter skolan, gick ner med anne och olivia, gick inom espresso house på vägen, sötisolivia bjöd mig på en frapino tror jag det hette, riktigt gott faktiskt, med smak av jordgubb och mango. om jag ska förklara vad det var så är det en blandning av slush-ice och milkshake. kallt och fräscht. kom hem till farmor, åt osv, ska sova här inatt. börjar 08:05 imorgon, vilket betyder att jag måste upp i tid, fytusan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar