måndag 10 augusti 2009

måndag

ooj vad jag är trött, men jag orkar inte lägga mig. sitter bara här i sängen och stirrar in i datan, lyssnar på musik osv. är fett sur för att jag blivit av med min mobil också, har antagligen tappat den på bussen och sen någon som snott den där, riktigt jäkla störigt, men jag tror jag lär överleva, men de är knappt. no phone no mimsi, speciellt när jag inte är med timsi. imorgon ska jag o lisa på stan, ska köpa grejer nu till henne tills hon börjar skolan, hon börjar i nollan som hon säger, wooow. hihi! så snabbt tiden går, de är sjukt. det enda som står på min inköpslista till imorgon är en tshirt från h&m, jag MÅSTE ha den har jag kommit på nu, men antar att det är försent, iallafall så är h&m den första affären vi kommer gå in i imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar