torsdag 13 augusti 2009


just nu sitter jag här själv och har jätteroligt som ni ser. lyssnar på musik och myser och hör regnet utanför, de är inte lite alltså, ÖÖÖÖSER ner. haha! jag älskar det ljudet. myyysigt, dock mysigare när jag har min älskade timsi hos mig. men det har jag inte just nu, han är hos sara på kräftskiva, mums. idag så har jag bara varit med tim, och myst en massa, im soooooo in love. timtimtim .. nu är det inte lång tid kvar, sju fucking dagar. nyss var det flera månader, och nu bara några dagar? var har dagarna tagit vägen. jag vill inte, vill inte, vill inte, du får inte .. men vi klarar det här, du och jag tillsammans. together we will make it through.

dagens låt: I tried - Bone thugs-n-harmony ft. Akon
old but still muuuums
http://www.youtube.com/watch?v=IG5ReXP0SSg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar