tisdag 29 september 2009

don't worry, be happy.


vaknade idag klockan sex av att klockan ringde, upp och hoppa, in i duschen, packa, gå till bussen. idrott klockan åtta, såklart visste jag ej var vi skulle vara, inte ika eller maria heller så där stod vi, sen fick vi iallafall reda på var vi skulle vara, dock lite sena, men bättre än inget. vidare till geografilektion efter idrotten, dock blev det en kort lektion, efter 15 min säger han: äh vi skiter i detta! för han tyckte att vi ej fatta något, bra lärare, jadå (y). hade lite fler lektioner. efter skolan gick jag ner till stan o träffa tammy, fikade på waynes, det blev en chai latte och en kladdekaka. gick sen en runda på stan, hittade en fin jacka, kanske, kanske itne ska jag köpa den, får se. sitter här hemma just nu med tammy o myyyysåååår. förresten, innan när vi kom hem, så hade mamma fixat mitt rum! suuuuper fint hihi, mysigt, massa tända ljus osv. pusss på mamsen! ........ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar