tisdag 1 september 2009

amen ssssseeena, nu har jag precis gjort klart min engelskaläxa, nog den tråkigaste läxan på länge, haha och första läxan på länge kanske. ska snart påbärja min psykologi, åh mer plugg .. sen ska jag skriva ett mejl till min kära mattelärare och skriva om mina mål osv, så jävla tradigt. men ja, skolan är som den är. igår var jag och fikade med caaajohjärtat på stan, det blev espresso house. mös och pratade om allt. tror inte jag skrev det i mitt inlägg igår. men iallafall, det gjorde jag iallafall. och idag så har jag varit i skolan till tjugo över tre då vi slutade. mamma kom o hämtade mig och så körde vi till lisas simskola, haha så gulligt. sen hemåt. poussss
.
dagens låtAR:
> break up to make up - jeremih
http://www.youtube.com/watch?v=2XINCZt-2Lc
> missing you - black eyed peas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar