söndag 27 september 2009

press it up

fixade ju naglarna igår, här är resultatet! dock ser man ju inte jättemycket med ändå, de får duga. idag vaknade jag av att lisa kom in och sa att det var frukost, gottgott. sen runt ett så blev jag körd till denice, vi chillade bara, tittade tv och hade myspys, när mamma kom och skulle hämta mig, gick vi en snabbis ner till denices mammas nya butik, så fiiint. vi fick med oss lite grejer hem, eller ja fick o fick, köpte haha. jag fick två typ 'skrin' där jag ska lägga mina smycken för just nu ligger dom bara i en enda röra. sen åkte vi hem och käkade tacos iallafall, muuummms. haha måste säga en sak, jag ringde tim i sömnen inatt. har aldrig GJORT något så i sömnen förut, hel tokigt. hihi (a) drömde typ att han sa att han skulle ringa en sista gång, öh jag vet inte vad som hände i mitt lilla huvud hihi!
for u i will - teddy geiger
http://www.youtube.com/watch?v=MrmYlRJ1IDE
missin' u - trey songz, gammal men mhhhh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar