söndag 6 september 2009


grattis till tammyhjärtat igår då ja, stor tjej nu, nitton år hihi. lika bra att ta hela gårdagen nu när jag ändå är igång: vaknade runt klockan tio av att lisa kom in och väckte mig, gick upp och åt frukost sedan gjorde jag v mig för att åka in till stan och träffa tammy. var i stan vid ungefär halv två. gick en runda på stan, skulle köpa lite grejer till mamsen. sen så bestämde vi oss att äta på big buddha, fyra rätters blev det med cola och efterrätt, mmmums. efter det tog vi en sväng på stan igen, sen bussen hem till tammy, åt tårta med hennes mormor o morfar, ännu mer mums. haha! då fick hon också de body buttert som är på bilden ovanför, kokos. hihi! in till stan igen efter det, mezomys, till typ klockan tio eller något, minns inte? iallafall så sprang vi till bussen sen, hem till mig. och mööööööös. idaG: så vaknade vi väldigt tidigt, eller ovanligt tidigt för att vara en helg, klockan var nog inte mer än nio. låg och snackade lite och tog det lugnt, sen vare frulle som gällde. sen lite nörddddd och mat och mys. vi var även ute och försökte lära lisa att cykla haha .. de gick ju som de gick, men ganska duktig är hon faktiskt! :) och nu var jag nyss nere och sa hejdå till tammy. efter jag skrivit klart så ska jag bädda ner mig själv och nattinanna. pusssss! tack för allt tammsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar