torsdag 10 september 2009

mimsi är trött mimsi har ont i magen mimsi somnar jättesnart mimsi lyssnar på mysig musik mimsi gillar mysig musik mimsi somnar nu .. NÄSTAN! idag vaknade jag halv sex av någon anledning som jag inte vet, knasigt? jag hade iallafall ställt klockan på sex så låg och mös till dess. gick upp och duschade och gjorde v mig osv. tog bussen, skolan började med företagsekonomi sen småföretagare sen vare lunch som gällde, kallops .. mimsi gillar inte, så tummen ner på det! psykologi var det som gällde efter det, chill i dill. jag gillar psykologi faktiskt, om ni ville veta, haha. slutade efter det, behövde inte komma på matten och geografin var inställd. åkte och hämtade lisa på förskolan och gick sen hem med henne. tog det lugnt och fikade lite hihi. jag ut och cyklade en runda, det går sakta men säkert framåt. skulle egentligen varit hos tammyhjärtat just nu, men ack nä, mår inte bra .. hoppas hon överlever hihih ♥

dagens myslåt:
- forget me not - lucie silvas
http://www.youtube.com/watch?v=-vD9czsXvFo

dagens gogolåt hah:
- come on girl - taio cruz
http://www.youtube.com/watch?v=rgooVlVc4_o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar