söndag 18 oktober 2009

it's magic

jag säger bara ojojoj vilken helg, fylld med överraskningar.
det började med att på fredagen satt jag hemma och tänkte bara ta en lugn kväll hemma med mamma och lisafisa. vid ungefär sextiden kallar mamma på mig nerifrån och ber mig komma ner för att hon skulle visa en sak med larmet sa hon. så kommer jag ut i garaget, och plötligt hoppar rebecca och jenny ut sjungandes för mig. jag blev helt paff och glad såklart. rebecca bara: känner du dig fin i detta eller vill du göra v dig lite? och ja de ville jag, så de gjorde jag, men jag visste inte alls var vi skulle eller så. men så kör vi då in mot stan och hon tar mi till big buddha, mmmh så gott och mysigt. hon bjöd på allt hihi, vi åt fyra små rätter, och till efterrätt banana splitt. MUMS! efter det blev vi hämtade av jenny och körda hem till mig, och mös bara resten av kvällen och kolla på idol osv. tack för allt min lilla beckibula!
och inte nog med det, det kom en till överraskning. okej, efter rebecca gått hem på lördagförmiddagen så åkte jag mamma o lisa till mio för att kolla lite, men hittade absolut ingeting. när vi kom hem var ja supertrött så jag tog mig en tidning lite nötter, cola och gick o la mig en stund. efter ett tag kallade mamma på mig för jag skulle hjälpa lisa med datan, jag tog med nötterna och de ner, och precis när jag ska gå och lägga tillbaka nötterna så runt hörnan så hör jag någon säga heeeej så ser jag tim och jag alltså, jag bara faller ner! mina ben vek sig helt, men så jäkla rädd med även så glad. jag bara ramla ner på golvet och bara började skratta o gråta samtidigt, sen hoppa jag upp och krama o pussa på honom, åh herregyd säger jag! hade inte en aning om att han skulle komma, som ni vet så går han på en skola uppe i värmland och det var liksom inte hans hemresehelg denna helgen, så hade inte alls väntat honom här hemma. men åh, plötsligt står han där! snacka om att jag blev glaaaad, jaaaa. så fin han är .. vi gick upp direkt o hade myspys, sen mat och sen mer myspys, hela kvällen och natten lång. så skönt att bara känna hans en centimeter från en när han brukar vara fleeeeera mil från en. idag då, så vaknade vi av att mamma o lisa kom in och sjöng hihi. gick ner och åt frukost, la oss i sängen igen efter det. sen upp o hoppa, in i duschen, sen hem till timsi, han packa sen gick vi till knutan, han skulle ta bussen tillbaka till skolan :( hatar att säga hejdå. men nu kommer han
hem om fem dagar igen, SKÖNT! åh .. tack för allt världens finaste pojkvän att du tog dig enda därifrån hit för min skull, tack! i love u more than words could ever say.
mysigare födelsedag finns inte!
du är mitt a l l t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar