måndag 5 oktober 2009

love we deal with.



om någon någonsin sagt att vi är normala,
så har dom ljugit! :)
idag har jag, som ni kanske förstår, träffat carrobuuse. först var det skola för min del, började halv åtta med företagsekonomi yey, slutade tjugo över tre med spanska. direkt ner till stan för att träffa carro då! mötte upp henne och gick sedan vidare till waynes, blev en chai latte som vanligt, och även en bagel med creamcheese. sen tog vi en runda på stan, blev en mysig tröja, dock lite kortare i längden vilket inte jag brukar handla eftersom jag ej gillar mina långa ben, men vi får vääl se hur de blir med det. köpte även en jacka, vet inte riktigt om jag ska ha den eller lämna tillbaka den. får se! nu blir det nog plugg för min del .. orkar inteeeeeeee, är inte alls pepp på skolan nuförtiden, dock är jag aldrig det, men ändå? inte alls, inte en enda gnutta. riktigt dummigt .. aja får väl ta tag i det, annars lär det gå illa för min del.
pusssssssssssss på idag iallfall
i miss my timsibabe already ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar