lördag 3 oktober 2009

grattis till min älskade prinsessa!


♥ ♥ ♥
vaknade med timsi vid min sida idag mhhh så mysigt. vaknade dock av mammi, mindre mysigt. men vi skulle in o sjunga för min älskade lilla fis ju, som redan var vaken, busigt. kom in med massa presenter o så. sen gick vi ner och åt massa god frukost, mums. jag och tim la oss och mös ett tag till. sen gick vi upp och spelade ett spel 'med andra ord' med jesper o lisa, vi vann YEY. hahah. faktiskt roligt spel, dock rätt enkelt pga att spelet är från 5+. haha!
in en snabbis i duschen, sen blev vi hämtade av tims mamma, åkte in till stan, fikade på grands coffee, och gick sedan en runda på stan, i ösregn. tim hittade iallafall en kofta och två långarmade. efter det gick vi hem till timsi och mös, sen tog jag bussen hem för vi skulle ha kalas. hela tjocka släkten här, eller nej inte hela, - louise, carljohan, eva o per, som just nu befinner sig i australien! orättvist hihi. massa god mat och massa go efterrätt blev det iallafall. fick skjuts till tim efteråt av farmor. när jag kom dit så var mette celinne och patricia även där. satt och snackade lite, kollade tv och mös.
massa myyyyyyyyyys
kisssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar