onsdag 7 oktober 2009

now im heels over head, upsidedown.

. . .
armbandet som jag visar på bilden, det svarta med med blomman, fick jag va carro i måndags när vi träffades. hon sa: jag vet att det är lite tidigt, man man vet aldrig när vi ses nästa gång. hihi! för jag fyller ju år nästa söndag, puss på de, & massa puss på carrro, armbandet också ju. gillar det jättemycket! enkelt och snyggt. iallafall, idag har jag gått i skolan som vanligt, hade psykologiprov, de gick bra, känns skönt att man redan fått reda på att man är godkänd iallafall. efter skolan idag skulle jag ner en snabbis till stan för att hitta något fint till pappsen, blev en halsduk och ett par silvriga manchettknappar. köpte även en mascara till mig vilket jag verkligen behövde. dagens händelse: idag när jag var inne på h&m så var de fett scary, medans jag stod där och skulle välja mascara så ser jag en tjej i kanske 25-30 årsåldern ha massa grejer i handen och sen stoppa ner det i jackan, jag blev misstänksam men vänta lite för tänkte att hon kanske la de där sålänge, men sen ser jag att hon fortsätter proppa ner massa grejer i fickorna. jag gick och sa till personalen vad jag hade sett, och väktarna kom inte förens efter typ en kvart, under den tiden frågade hon var provrummet låg 3 gånger, gick runt på hela h&m, kollade på allt möjligt, och var helt psyko, och påverkad för den delen också. men grejen var att hon han ut, och inget tjöt eller något, helt sjukt! men sen kommer väktaren springandes och tar henne en bit ifrån. då tänkte jag, NU kan jag göra vad jag skulle göra. sen när jag skulle gå ner då, så kommer personalen trill mig och säger att polisen ville prata med mig, jag bara jaha. så berättade jag för dom precis vad som hade hänt osv! lite läskigt faktiskt haha ..
. . .
nu är jag hemma iallafall, SKÖNT, ska snart äta, sen får de väl bli lite plugg som vanligt .. usch för plugg! har småföretagarprov imorgon, riktigt segt .. aja bara till att gilla läget! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar