torsdag 2 december 2010

the time, dirty bit

U N D E R B A R T
Här kan du se delar av showen. 
Jag hade .d.ö.d.a.t. för att få vara på en modevisning som denna. I swear. 
1. Jag älskar modeller, har alltid gjort kommer alltid att göra, när jag var liten drömde jag om att en dag bli det. Jag gick catwalk hemma till musik, jag var besatt av americas next top model, jag kunde sitta i timmar o kolla på modellbilder på datan. 
2. Jag älskar Victoria's Secret, grymma underkläder. Finns inga bättre. Äger endast några par trosor numera då det var längesen jag var i usa och har växt ur resten. Men de är så sjukt snygga och har så bra passform.
3. Jag älskar stämningen det är, all musik, alla glada miner, allting är bara positivt. 
Denna drömmen kommer väl att slå in den dagen jag kommer till himlen. 




1 kommentar:

  1. Wow vilka bilder. Klackarna i den andra bilden går inte av för hackor!

    SvaraRadera