onsdag 1 december 2010

do u ever feel

Är inte det något av det mysigaste som finns? Iallafall tycker jag det. Att bara få vara, åka o njuta. Ha på sig massa varma kläder, inte ha något smink, inte bry sig om hur man ser ut. Utan bara ta det lugnt. Upp tidigt på morgonen o ge sig ut i backarna. Mmh, sitta i liften också, känna den kalla luften och hur fri man är. Mm, mums. 
Ja te, det godaste som finns att dricka på morgonen till frukosten, på eftermiddagen till fikan eller på kvällen när man är lite frusen. Vill bara tipsa er om mitt favviste, det är peach mango. Om ni inte provat det så gör det.

Det är något jag tycker är sjukt snyggt. Några olika stora, olika former o figurer. Men man får absolut inte gå till överdrift bara för att det är snyggt och för att man har tio fingrar. Bär det istället med stil.

Det är något jag absolut inte förstår mig på. Okej att man skriver någon status då och då när  man gör något speciellt eller när det hänt något speciellt. Men att skriva om vad man gör varje dag, om exakt vad som händer i ens förhållande, till och med ens sexliv? Då går det lite för långt. Tror inte att andra är så intresserade av vad ni gör på er ensamtid. 

Det tradigaste som finns. När det väl kommer snö ska det hålla sig till snö också. Inte bli något jäkla slask så man går runt o halkar och blir blöt om fötterna. Nej, snö ska vara mysigt, inte slaskigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar