tisdag 15 juni 2010

where the light is

hajjjjjj ... måste erkänna att jag inte kommer blogga mycket i sommar, min blogg kommer gå dooowndowndown buhu. nejmen allvarligt talat känner jag inte för att sitta inne vid datorn,
för det första: det är sommarlov
för det andra: tim är hemma
för det tredje: jag är knappt hemma, vilket betyder att jag inte har min data och alla grejer jag vill ha när jag bloggar
för det fjärde: det finns andra grejer att hitta på än att sitta o dega vid datorn

jag hade dock kunnat blogga från mobilen, men då kan jag ej lägga upp bilder. vilket jag själv tycker är tråkigt, kollar inte bloggar med bilder. så antar att det inte står högst upp på listan för andra heller.
har hunnit med mycket på dessa dagarna jag ej bloggat, woho. min bror har tagit studenten tillexempel, har massa bilder osv, men de kommer in någongång, någon dag ... när jag har tid hehe
tänker på er iallafall
hoppas ni har ett lika bra sommarlov som jag pussssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar