lördag 19 juni 2010

this is the number one champion babe

Gårdagen:
o Vaknade tidigt som attan för att vara sommarlov
o Arbetsintervju
o Hem till timsi
o Käkade i Norra Hamnen
o Hem
o Gjorde v mig
o Förfest/mys/snack hos Ingrid
o In till stan
o In på Tivoli
o PARTY
o Hem till älskling
o Natti

Här kommer några JÄTTEbra bilder, skitbra med iphone i mörker woho
snyggingarna - ollisbollis and me
resten av snyggingarna - ingrid anne frida o ikapika
tog bussen till ramlösa station för att ta bussen till laröd, springer som fan till bussen för att inte missa bussen så jag hann den från ramlösa station. när jag väl är på ramlösa station stod där att den kommer om tre min, puh skönt tänkte jag. sen plötsligt efter ett tag stod där noll min och den hade fortf inte kommit. tänkte, "fuck jag missade den, nästa går om 35 min". sen kommer där en gulbuss som släpper av alla passagerare på stationen och kör iväg. så ja, där va min buss, som de antagligen var ngt fel med, KUL. så där satt jag o frös ihjäl och tog lite egopics haha ... allt för att underhålla sig själv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar