onsdag 2 juni 2010

dreamin' out loud

Mimsi har fått en ny favoritlåt.
Den är jättegossig tycker jag. Speciellt när hon sjunger, lovely voice.
Idag när jag skulle gå till bussen insåg jag att jag inte använt mina missbildade men snygggga converse på länge. Så det var dags för dom att komma till användning igen woho. Endast jag i hela världen som har sånna här converse, hehe, iallafall som är färgade på detta sättet.
- Det var såhär, mamsen skulle tvätta mina då helvita converse i tvättmaskinen, hon slängde också in två av hennes, vita tyckte hon. Men en av hennes sulor var rosa upptäckte hon när hon öppnade tvättmaskinen. Woups, plötsligt var alla skor rosa. Men det konstiga var att sömmarna, skosnöret, märket och gummit var fortfarande vitt. Mamma blev nervös för vad jag skulle säga, men när jag såg dom skrattade jag bara och sa dom blev ju fan snygga. Haha, så tackar mamma för det. Hihi! :)

2 kommentarer:

  1. Åh va söt du är Mimmi :) Tack så mycket.
    Mår du bra?

    SvaraRadera
  2. Kan du uppdatera din blogg någon gång??? Jag är inne varje dag typ och inget nytt inlägg kommer.. Haha :D jag gillar ju din blogg mimmsan / guess who ;)

    SvaraRadera