onsdag 5 maj 2010

second first impression

Eftersom jag vill underhålla mig själv tänkte jag köra "vem bar den bäst?" för mig själv hihi ..

Geri Halliwell vs. Miranda Kerr
Tror jag rösta på Geri här faktiskt, gillar hennes kropp i den klänningen. Miranda ser bara för smal ut i den. Men dock är hon snygg ändå.

Rihanna vs. Kate Perry
Här vinner Rihanna helt klart, tyckte det var riktigt snyggt att hon valde att bära den lite mer casual. Till ett par boots o höftväska.

Jennifer Lopez vs. Jennifer Hewitt
Tummen ner för Lopez och tummen upp för Hewitt, tights är ej byxor loppan!

Donatella Versace vs. Christina Aguilera
Chrisitna Augilera bär denna klart snyggast, då Donatellas bröst är alldeles för pushade. Diggar Augileras frisyr till denna dressen. Very natural.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar