söndag 16 maj 2010

baby one two three

Detta är faktiskt riktigt sjukt, hittade en tjej på facebook som jag aldrig sett innan som heter Anna. Kollade bilder och insåg, fyfasen vad lik hon är mig, för ungefär två år sedan. Riktigt sjukt! Har försökt hitta så lika bilder som möjligt. En sjuk grej är att vi har tagit typ likadana bilder. Har inte hittat alla på mig som hon har på sig som jag vet att jag har likadana. Men har försökt iallafall! Riktigt tokigt. Kolla själv!

Börjar från den svart o vita bilden till vänster,
längst upp:
1. Jag ... 2. Anna ... 3. Jag
4. Jag ... 5. Jag ... 6. Anna
7. Anna ... 8. Anna ... 9. Jag
10. Anna ... 11. Anna ... 12. Jag

1 kommentar:

  1. Så jäkla läskigt mimmi! Var inne på hennes facebook igår också och sa precis samma sak som du. Fy fasiken vad lik hon är dig för några år sen! Riktigt lik, hihi :) /ika

    SvaraRadera