lördag 29 maj 2010

everybody got their own views

Imorse vaknade jag och kände mig riktigt sjuk. Ont i halsen, förkyld och ont i öronen. USCH! Vaknade innan nio till och med, tog tabletter o la mig igen, sen när jag käkat frukost osv va de bra igen. Hostar dock he e ee e ela tiden, lite jobbigt..
Åkte iallafall in till stan med mammsen, gick rundor o mös lite, käkade och så. Gottigott! Nu kom vi nyss hem från mormor o morfar har ätit och umgåts lite. Ikväll ska jag bara vara hemma o vila mig, vill INTE bli sjuk, okej!
Min kamera har fått fnatt igen, den gjorde såhär för ca ett halv år sen också. Plötsligt ställer den ej in skärpan själv, sen plötsligt funkar det igen. Jättekonsigt, så här är en bild utan riktig skärpa. Min outfit för dagen iallafall, jeans - zara, underlinne - stradivarius, skjorta - massimo dutti, kavaj - vero moda, sjal - zara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar