måndag 1 mars 2010

tonight i'mma let u do your thing

VILKET HEMSKT VÄDER DET ÄR! FYYYYFASEN ÅHHH
ja, jag blir galen ... jag trodde liksom att våren iallafall var lite halvt åp väg och att min skinnjacka inte var långt ifrån. Men tydligen hade jag jäkligt fel, för idag har det snöat iprincip hela dagen och även blåst storm. Höll på att blåsa iväg, och brrr så kallt de är. En stor fet jäkla tumme ner på detta :(:(
. . .
För folk som inte har sett denna bilden på Lady Gaga ännu så varsågod. Men frågan är bara hur fasen hon tänker? Tror inte hon tänker alls om jag ska vara ärlig. Eller den enda tanken som skulle befinna sig i hennes huvud är nog bara "Jag SKA synas, jag SKA märkas, jag SKA sticka ut".
För vem bär annars detta, knappast för att de är snyggt.
1. Orange och gult hår.
2. Genomskinlig plastklänning.
3. Silvrigt huvudsmycke som är en stor jäkla .... hm räka? kräfta? skorpion?
4. En gul hand på armen
Tror hon lyckas jäkligt bra med sitt mål dock haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar