fredag 26 mars 2010

ride like the wind

Idag har varit en bra dag, två lektioner i skolan.
Efter det blev det stan med tjejerna, fika på ebbas mums. Jag, rebecca, maria, julia, anne, erika, frida, stina, jaqline o kajsa. Ja vi var några stycken. Hihi!
Sen mötte jag o rebecca upp lisa, då blev de också lite shopping för min del. Ett par skitcoola byxor, knallrosa, som ni ser på bilden, och några små ringar. Tyckte jag behövde det. Haha!
Sen när jag kom hem väntade även en present till mig, och ja, en keps till. För nu var det såhär att: Igår när jag hade bestämt mig för att köpa den rosa kepsen och går fram till kassan så säger hon "Du vet att den även finns i marinblå". Jag bara hmmm, för innan när jag prova den rosa tänkte jag att den hade varit fin i marinblå. Så jag testade den, och ja, jag köpte den marinblåa. Men så fort jag kom hem så ångrade jag mig, och då var även mormor o morfar hos mig och dom tyckte att jag skulle behålla den blå. Så idag när jag kom hem så hade jag alltså fått den rosa av mormor o morfar som påskpresent. Så gulligt! så nu plötsligt äger jag två kepsar haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar