fredag 19 mars 2010

bite the bullet

Jaa, nu var det då såhär att i fredags, när jag och tim träffades så hade han en överraskning till mig, och plötsligt säger han: Vi ska till Trysil imorgon. SNACKA OM ATT JAG BLEV GLAD!!!!!!!!! wiiiiih. haha! Ja, jag har världens bästa pojkvän, jag vet. Jag hade absolut ingen aning om att vi skulle dit överhuvudtaget. Han hade tagit mig ledigt från skolan och allting, pratat med mamsen o pappsen osvosv. Så ja, i lördags så bar det av till kära Trysil. Kom hem igår. Dessa dagarna har bara bestått av, mys, skidåkning, mys, mys, sol, skidåkning, sol o lite mera mys. Låter inte helt fel va? Nej menar det. Här kommer några bilder,
hade med min kamera men kände att den inte riktigt passade in där i backen så fick ta med mobilen, men de blidde bra ändå.
Tack tack tack tack för allt, älskling.
a l d r i g . utan dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar