onsdag 26 januari 2011

this is how we do it

Musik är något av det bästa som finns. Det kvittar vilket humör du är på så finns det alltid något att lyssna på. Det finns alltid något som får dig att må bra, dock även något som kan få dig att må sämre. Jag mår alltid bra när jag lyssnar på musik. Somnar alltid till musik, vaknar alltid till musik. Älska musik helt enkelt.

 Ja, dom är värda en tummen upp, för fy fasen vad goa dom är. Tack vare en fin liten person som var i New York i jul fylldes mitt skafferi på litegranna. Bugar och bockar! Hihi. Min favorit för tillfället är Coconut Passion, som för övrigt är en ny doft i sortimentet.

Nu menar jag personer som medvetet är elaka mot andra, personer som med mening sårar och trycker ner andra. Det är något av det värsta som finns. Jag förstår inte vilka tankar som kan gå i deras huvud. Oavsett hur dum en person har varit, hur mycket en person svikit dig på något sätt så är det ändå aldrig rätt att med mening göra något som sårar denna personen tillbaka. Det du istället ska göra är att överhuvudtaget inte lägga ner någon energi på denna person, det är den personen inte värd. Så sluta upp med sånt. Lyssna på Mamma Mimmi, ha ha.

Är inte det störigt? Som idag tillexempel när inte min Facebook-chat fungerade. Speciellt när man inte kan göra något åt det, när man inte vet hur man ska få det att fungera. Jag blir alltid så frustrerad. J o b b i  g t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar