tisdag 25 januari 2011

all of the lights

Nudie är mina absoluta favoriter, de är både extremt bekväma och snygga. De sticker dock absolut inte ut, utan är väldigt diskreta. På herrsidan väljer jag istället Dsquared, de gör de absolut snyggaste jeansen till killar. De har väldigt blandade modeller, allt ifrån jeans med massa färgfläckar och slitningar på till ett helt enkelt par med snygg tvätt.

Egentligen så är min favorit på tjejsidan Fantasy av Britney Spears, men endast på mig själv. Om jag ska säga överlag, en parfym jag skulle kunna tycka om på vem som helst är Dolce & Gabbana, Rose The One. Inte för söt och inte för stark = perfekt. Acqua Di Gio av Giorgio Armani är solklar på herrsidan, kan bara säga: MMMMUMS.

Enligt mig så gör Victoria Secret helt klart de snyggaste underkläderna för tjejer. De har så mycket att välja på, alla olika modeller samt mönster. Och Calvin Klein är de snyggaste märket för killar, enkelt men snyggt.

Skärp är ett utav snyggaste accessoarerna, dock för både män och kvinnor. Det ser så mycket mer klätt ut om man sätter ett skärp i byxorna än om man låter hylsorna vara tomma. Det kan vara snyggt med nästan vilket skärp som helst, antingen ett helt vanligt klassiskt eller ett med massa nitar, your choice. Och för killar så är det så snyggt med en klocka på armen. Det är riktigt manligt. Det är dock en riktigt snygg och stilren accessoar för tjejer också. Älskar klockor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar