torsdag 11 november 2010

united as one

Detta är något jag tycker är sjukt snyggt och extremt stilrent. En klassisk slickad hög hästsvans. Ansiktet framhävs väldigt mycket mer än om man har det nersläppt. Dina kindben och ögon säger hallå till världen när håret åker upp. Det är även extremt skönt, jag brukar bära det när jag inte orkar göra något med mitt hår. Snabbt och enkelt, så vipps är allt i en totte. 
Innan jag började köra på det, så sa jag att jag inte passade i det. Men det vet jag inte var jag fick ifrån. Alla passar i det, det är bara en vanesak om det känns obekvämt. Men ju mer du har det desstu mer kommer du trivas i det, sen kommer det nästan vara det enda du bär. 
Kolla in dessa puddingarna, stilrent och klassiskt, ellerhur?




1 kommentar:

  1. Gulliga Mimmi!! I vilket program gör du vid din header osv? Så fimla fina bilder..

    SvaraRadera