tisdag 12 oktober 2010

i can't give u a reason

Ojoj, long time no seeee .... Detta på grund av att jag inte pa lalallalalaar att sitta vid datorn längre. Men kände att det var dags att ta dag i det idag, så hello motherfuckers. 

Detta har hunnit hända iallafall:
Min lilla prinsessa har fyllt år, blivit stor tjej, så stor som sju år. 

Jag har inhandlat en ny gossig kofta, älskar långa mysiga koftor. Perfekt nu när kylan kommer!

Jag har blivit bjuden på modevisning med denicehjärtat och hennes söta mammi.

Jag har handlat en go halsduk. Japp!

OCHHHH!!!!!!! Sist men INTE minst. JAG HAR HUNNIT ATT BLI ÖVERRASKAD, JÄÄÄÄVLIGT ÖVERRRASKAD. hihi Här kommer lite bilder jag hittat hos olika people, hihi. Hade ju ingen kamera med mig! Ska försöka få mer bilder av bulan.
Såhär gick det till.
Jag fyller år snart, den artonde oktober för att vara exakt. Men iallafall, pappa fyllde år i fredags, därför hade vi bestämt att vi skulle käka på Helsing. Så vid sjutiden i lördags tar vi taxi in till stan, jag var helt bombis på att vi skulle käka och fira pappa, hade till och med present med osv. Så när vi väl blir släppta av taxin säger mamma, "Vi går o tar en drink på Maddame Moustage först". Så ja dit går vi, när vi kommer dit träffar vi på hon som äger det, så hälsar hon på mamma och säger "Åh du har ju inte varit här, Monica, jag måste visa dig runt." och såklart hänger vi andra med. Vi går upp o ner o in o ut i olika rum. Sen kommer vi till en sväng så ser jag alla, och de börjar sjunga, jag tror först att alling är till pappa, för jag såg inte mina vänner först, utan bara familjevänner. Men så hör jag dom sjunga mitt namn, och jag frågar mamma "Är detta till mig?!?!?!", sen ser jag resten av mina vänner .... och gud, jag började gråta och blev helt överlycklig !!! Snacka om överraskning, hade a b s o l u t ingen aning om detta, shittttt .... 
Tack till alla mina underbara vänner och familj

1 kommentar: