lördag 13 februari 2010

Nu tänkte jag skriva en toppfem-lista på låtar som jag... a l d r i g. kommer tröttna på.
Anledningen till att jag aldrig kommer tröttna på denna låten är, Tim. Fick denna låten av honom när vi började snacka, sen dess har de blivit 'vår' låt. Får sån gosig känsla i hela kroppen när jag hör den, just denna versionen också, gillar ej de andra. This is it liksom!
p.s jag har världens snyggaste pojkvän
I love this one, men vet egentligen inte riktigt varför, utan tycker bara att texten är riktigt fin. Om man tänker hur han verkligen menar och vem han sjunger till.

Denna låten kopplar jag till min bror. När han började på Lundsberg och skulle flytta hemifrån. Detta är nu tre år sedan, och jag minns att jag skickade den till honom. Då var jag fjorton år. "No matter how far u are, I'm near." nanana
Denna har varit nummer ett för mig hur länge som helst, den är så goooo.

Hade kunnat skriva upp i princip alla Shawns låtar här, tröttnar aldrig på någon av dom. Dom är så sköna o mysiga. Alltid när jag ej kan sova startar jag Shawn Mcdonald listan på Spotify. När jag saknar Tim också = alltid, för vi lyssnar på honom asmycket tillsammans. Då somnar jag direkt, drömmer mig in i att han ligger bredvid mig istället för flera mil ifrån mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar