onsdag 2 december 2009

me against the music

Skolan idag 08.30 till 15.30, hade redovisning i engelska, gick ändå rätt bra, eller vad säger du jullan? Haha .. När jag gick hem från bussen så hade jag ipoden i och de var kolsvart, så frös jag så jäkla mycket så jag tänkte att jag skulle ta en liten genväg som jag ibland brukar ta, men de händer inte så ofta för jag vet att där är så geggigt. Mm, så går jag då, så tänker jag "åh skönt, inte geggigt" men sen märker när jag väl är hemma kollar jag ner på mina stövlar och ser att dom är inte svarta (som dom ska va) utan bruna o fina. OHYES! Duktig Mimmi. Vet inte riktigt hur det gått till, men skyller på ipoden och mörkret.
. . .
Nu sitter jag här med massa hög musik, MUMS! I loooove it. Hittade massa bilder på bla Tyra Banks på min data från min förra då, hon var verligen min förebild förut! Haha, kan inte säga att hon är ful iallafall.
Denna och den ovanför var mina favoriter. Hah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar