söndag 13 december 2009

in every move

Idag var jag på väla med mamma och pappa, köpte en nyårsklänning, som de är lite tvekis på. Är inte hundra på att jag ska ha den, men iallafall så är det en svart tight paljettklänning från Spirit. Får se om jag hittar någon annan, annars lär de bli den. Ska hitta några snygga skor också, men åh är så kräsen, eller alltså. Jag tycker klackar är assnyggt, men inte på mig själv, eller jag tycker jag blir så jävla lång då, and i dont like. Men sen om man väljer bort klackarna så blir de ju så tråkigt .. Äh får kika lite till, var dock i alla skoaffärer på väla. Hittade två par jag skulle kunna tänka mig att ha, men då kommer klacken, ajaj.

Fyndade denna väskan också, 150 spänn, jatack du är min.

Lite fulsnygg woho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar