torsdag 9 juli 2009

sommarlov fosho!

nu har jag varit hemma i exakt sju dagar sedan jag kommit hem från spanien. var där i två veckor, lite till, med min älskade familj plus beckibula ofc. där blev det mest sol och bad varje dag, lite partyparty då och då också. träffade två astrevliga tjejer som heter Elin och Gina också, alltid trevligt med lite nytt folk. vi fick lite tid med shopping också såklart, köpte: en typ grå tunika, ett vitt enkelt linne, ett par plommon/grå/brunfärgade byxor hah, ett par mysbyxor, flera armband och en brun o vit klänning, tror det va allt! iallafall, nu när jag varit hemma i sju dagar har jag mest spenderat min tid med världens bästa pojkvän, mys till max. har inte gått en dag utan varandra, nu är han dock på hultsfred och saknar honom redan för mycket, han åkte igår .. haha im in love ja! ♥ jag har träffat noella och cajo också sen jag kom hem, ni är för bra. inför helgen har jag inte mycket planerat mer än att jag ska till väla med pappi imorgon plus mezo med olivia o julia på kvällen, kanske några fler som hänger på. och på söndag kommer antagligen tim hem om inte på lördagen, så då blir det väl mest mys, eftersom han lär vara rätt sleeeden haha.

kissssss: mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar