lördag 11 juli 2009

lördag

idag vaknade jag av pappa runt klockan nio, vi skulle till väla. så det var bara upp göra v sig, käka frukost och sen sätta sig i bilen. vi har köpt ny bil, den är riktigt härlig att åka i, snygg som phan också haha. iallafall, det va pappa som va på shoppinghumör idag, dock till honom men ja, får väl vara till lite hjälp ibland :) han köpte lite allt möjligt. sen drog vi oss in mot stan och sen till maxi, storhandla, yey. och nu kom jag hem, har packat upp osv, ska hjälpa till lite i trädgården idag, gud vad jag känner mig snäll hihi. rebecca kommer kanske också ner en snabbis sen. och ikväll blir det nog som sagt mezo med tjejerna, och älskling kommer hem också, så det blir bara toppentoppen kväll. i misssss him och mina tjajåååår.

kisssss: mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar