onsdag 18 februari 2009


tisdag är lika med fjärde dagen på lovet
= snöööö ..
men ja denna dagen vaknade jag klockan åtta av att älskling ringde och väckte mig. och sa att han va på väg hem från österrike dårå. jag somnade inte om efter det, utan la istället kvar i sängen och tittade några avsnitt av andra avenyn bästbästbäst. haha, älskar det alltså. sen smsade jag och väckte carro med lite spammsms, hihih. hon vaknade och kom sedan till mig runt ett två. vi fixade lite mat när hon kom, kött, potatisgratäng och bearnisesås. mums, och efter det smälte vi lite choklad och skar äpple. ännu mer mums. sen gick vi upp på mitt rum och tog det lugnt och snackade lite. runt klockan sju åkte vi in till stan och satt oss på haket och käkade, så gott ja. efter det gick vi en kall runda i stan och drog oss sedan bort mot knutpunkten för jag skulle vänta på
att timsi skulle komma med tåget. vi träffade även alexandra
och felicia där, så satt o snackade litegrann. sen kom älskling
och vi åkte hem, och så blev det bara myspys och nattinatti.

kisssssss: mimmi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar