onsdag 18 februari 2009

onsdag är lika med chilldag till määx.

och det det är den femte dagen på lovet och det har även nu gått ungefär halva lovet. det går alldeles för snabbt alltså .. men ja, idag vaknade jag hos älsklingpälskling vid klockan tolv, och runt ett någonting gick vi upp och käkade frukost. la oss sen igen och sov lite till haha. och vid sex åkte vi in till stan, jag skulle ta bussen hem och han skulle hem till sin pappa. som sagt så tog jag bussen hem, och precis när jag kommit hem så knackar emma på dörren, vi tog det bara lugnt och snackade om allt mellan himmel och jord. och nu har hon åkt hem och jag sitter och väntar på att tim ska ringa så vi kan se hur vi ska göra ikväll. om jag ska till han eller inte. ska nog lägga mig och glo lite på andra avenyn nu. haha sug på den du!

kissssssss: mimmi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar