onsdag 8 september 2010

just fool around

hejhej hallååååå.. har precis bäddat ner mig själv och timsi (nallen, inte riktiga timsi, tyvärr...hih) i sängen, megaskönt! idag har jag varit i skolan japp, efter skolan gick jag en sväng på stan och gjorde lite spontaninköp. visar dom imorgon när jag har tid och en annan dator hehe. mötte sedan upp rebecca och åkte hem till my place. softade litta. sen vidare till vårt nya jobb så att säga, s s s s e c r e t. haha nejmen! lär informera om det om ett tag. skulle egentligen pluggat nu, men eftersom denna jäkla datorn är cp så jag ej kan öppna mina dokument hemma så fungerar det ej. K U L. så med det säger jag gonattgonatt och att jag hatar sånna här inlägg: där man babblar om onödig fakta och inga bilder = totalt meningslösa inlägg men ja, skitsamma. ville bara visa att jag lever
HAJDO NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar