lördag 17 april 2010

kick off our shoes

Gårdagen började inte speciellt bra. Vaknade av att mamma kommer in tio i åtta "Mimmi, när börjar du egetnligen?" hmm oj jag började visst åtta. Upp o hoppa, mamma sa att hon kunde köra mig så jag kom iväg vid niotiden så jag kom till företagsekomomin. Men nej, när jag precis är klar och ska gå ner så hör jag något som smällde som tusan där nere och hör mamma skrika "WAAH!!" haha, jag springer ner och ser att hela kylskåpsdörren ligger på golvet tillsammans med all mjölk, alla ägg, soja, buljong! Jättekul. Fick lägga oss på alla fyra o torka upp allting, SEN kom jag till skolan. Yey, bra start på dagen. Iallafall, slutade två. Ner till stan med ikapika, kollade rundor lite, sen köpte vi glass o satte oss vid kärnan. Myspys! Sen hem, äta, sen vidare till beckibula där hela gänget var, Josse Jenny Alice Maggie Thea Frida. Kom hem vid halv ett tiden, nattinatti.
gårdagens outfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar