onsdag 17 december 2008

halva veckan

måndag:
- skolan klockan åtta
- matte, engelska, historia, spanska, slut.
- åkte hem direkt.
- käkade lite o så.
- tittade tv.
- ingen data för min del denna dagen.
- gonatt klockan tolv typ



tisdag:
- började skolan klockan nio
- hade svenska, historia, sen va draman iställd,
så då va skolan slut.
träffade cajsa.
- fik på mezo, myysigt.
- gick en runda på stan, också mys.
- sen tog jag bussen hem.
- käkade och så.
- tränade lite, dutti mimz (y)
- duschade.
- chillchill.
- natti på de va

onsdag:
- kvart över åtta började skolan idag
- hade spanska, tittade på lady&luffse, haha.
- sen hade vi matte, stannade kvar ett litet
tag också med jullz.
- mat
- sen gick jag julia o maria ner till stan,
jag skulle till tim o dom skulle fortsätta på stan.
- så ja, jag gick hem till äklskling och va där till typ
åtta då jag tog bussen hem.
- åt när jag kom hem.
- och nu ligger jag i min vaarma säng och ska snart släcka.
- natti babes

kissss: mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar